Trăim un prezent continuu de care ne bucurăm dar pe care nu ştim cum să îl facem să fie şi mai plăcut…Înlăturăm orice gând rău ce ar putea distruge aceste clipe şi visăm… adormim clipind ca mai apoi să ne trezim şi să vedem că trăim aceeaşi clipă de mii de ori.Mă rogi să nu plec prea departe ca să nu cumva să nu mă mai poţi atinge şi să nu se spulbere visul..dar nu voi pleca…rămân aici cu tine..pentru că doar cu tine pot visa şi doar ţie vreau să îţi văd chipul dimineaţa când mă trezesc…pe tine vreau să te desenez în culori şi să îţi arăt că lumea poate fi şi mai frumoasă.Image

O cană de ceramică stă pe pervazul geamului, iar în cameră se simte un parfum de levănţică…am adormit cu gândul că şi mâine va ploua peste florile din grădină pe care am uitat să le udăm..Parfumul tău de nu mă uita, îmi trezeşte radical simţurile…mă joc cu părul tău lung…acum mai lung decât era ultima oară…”ştii doar că îmi place să îl încurc”..am spus eu.

De ce nu vezi că în acest univers atunci, acum suntem doar noi şi doar noi doi…?Ultima dată m-ai îmbrăţişat cu atâta patos încât aveam impresia că va fi ultima dată…dar nu a fost pentru că vor mai fi şi altele, mai pătimaşe decât atunci…

sursa foto: http://browse.deviantart.com/art/45-141309083

